Thread: Happy Birthday reneed !!!

bluedad - 5/26/2008 at 04:09 AM

Happy Birthday Renee.....

Know what would look good with you?????



DerekFromCincinnati - 5/26/2008 at 04:58 AM

Wow. Is Renee's birthday on the 25th, or on today the 26th?? If it is today, the 26th, then Renee and I have the same birthday. That's crazy...........................in a good way!

Happy Birthday Renee!

Derek H


ruthelane - 5/26/2008 at 04:59 AM

HAPPY BIRTHDAY RENEE


Haisija - 5/26/2008 at 05:00 AM

Happy Birthday You Fox


skypup - 5/26/2008 at 05:01 AM

Happy Birthday Purdee Wilson. Hope they finally quit carding you when you buy beer, it must be awful to look so young.


jpfudd5 - 5/26/2008 at 05:05 AM

Happy b-day Derek and Renee!


Hophead - 5/26/2008 at 05:16 AM


Happy birthday, Sister reneed!


Brucebcd - 5/26/2008 at 05:29 AM

Buon Compleanno!


rainy - 5/26/2008 at 11:14 AM

Happy Birthday, reneed...


SkyPuppy - 5/26/2008 at 11:16 AM

Happy Birthday Southern Woman


TerriB - 5/26/2008 at 11:32 AM

Hey, Birthday Girl!

Enjoy your day, sister


JMidnightrider - 5/26/2008 at 11:45 AM

Happy Birthday enjoy your day


susea - 5/26/2008 at 12:02 PM

Happy Birthday to one great big sista!!!


abfan4004 - 5/26/2008 at 12:33 PM

Happy B Day reneed! Hope it's a good one!


Ayla - 5/26/2008 at 12:39 PM



reneed - 5/26/2008 at 12:40 PM

thank y'all,,,,,,,,,i preciate all the birthday wishes,,,,,,,,,,i hope all y'all have a good day,,,,,,,,,,,,i was gonna go to work today but i decided me & miss thang is gonna chill out back here on the hoopee,,,,,,,,,,,,thank y'all agin & to everbody else wat got a birthday today,,,,,,,y'all have a goodun,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


dadof2 - 5/26/2008 at 12:42 PM

have a great birthday


absnj - 5/26/2008 at 12:47 PM

Happy Birthday Renee!! Glad to see your day is a National Holiday thanks for the day off!!


Rydethwind - 5/26/2008 at 12:54 PM

Happy B-Day!!!!! yeah you are 21 now....


Haisija - 5/26/2008 at 01:03 PM

You know what..I thought about you just before I fell asleep last night ...


RedRider - 5/26/2008 at 01:07 PM

Yep, it's fitting that you were born on a national holiday!


HAPPY BIRTHDAY BIG SISTER!


Haisija - 5/26/2008 at 01:09 PM

quote:
Yep, it's fitting that you were born on a national holiday!


HAPPY BIRTHDAY BIG SISTER!



You got blonde roots ?


Dannyspell - 5/26/2008 at 01:13 PM

Happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!


DanB - 5/26/2008 at 01:19 PM

Happy Blue Sky Birthday Renee.


RedRider - 5/26/2008 at 01:22 PM

quote:
quote:
Yep, it's fitting that you were born on a national holiday!


HAPPY BIRTHDAY BIG SISTER!



You got blonde roots ?



No, but I have enough blonde moments to make it official!


StratDal - 5/26/2008 at 01:28 PM

All right! Happy Birthday Reneed! Enjoy!


PhotoRon286 - 5/26/2008 at 01:35 PM

Happy burthday you sweeet thang!!!!


BigDaveOnBass - 5/26/2008 at 01:42 PM

Got my happy birthday hug from you yesterday, but here's another birthday wish heaped on top of all the other GB birthday wishes.

Glad you decided to take today off. It just ain't right to work on your birthday. A birthday is a holiday, right?

HAPPY BIRFDAY RENEE!!!


les_paul_sunburst - 5/26/2008 at 02:56 PM

A super big Happy Birthday wish to you Renee..!


leftyblues - 5/26/2008 at 03:22 PM

Happy birthday Renee !!!!!!!!!


Rusty - 5/26/2008 at 03:45 PM

Happy be-lated birthday wishes to Reened. I be-late because I didn't read this sooner. Have a good day, chillin' out with Ms. Thang and all that. I hope it's rootin-tootin, dang goodun!


atlbarb - 5/26/2008 at 05:05 PM

Happy Birthday Renee. Great spending some quality time with you yesterday at the music fest....er, I mean wedding... now that was some wedding wasn't it!

Love ya,


becksbolero - 5/26/2008 at 05:22 PM

a very happy b-day to you miss renee.


yankweed1 - 5/26/2008 at 05:23 PM

Happy birthday from a fellow Gemini enjoy your day!!!!!!


nypeachhead - 5/26/2008 at 06:03 PM

Happy B Day!


sixty8 - 5/26/2008 at 06:32 PM

Happy Birthday!!!


spygirl - 5/26/2008 at 07:30 PM

Renee, are you legal yet????

Happy birthday sister!


Slimzimm - 5/26/2008 at 07:37 PM

YO,,, HAPPY B'DAY! Let the Par-tay begin.


Jacquie - 5/26/2008 at 08:46 PM

Happy Birthday sweetie! May you have a wonderful day!!


fanfrom-71 - 5/26/2008 at 09:04 PM

Renee has birthday's?!
I baked you something darlin.You can share it with you know who.

















CWMoss - 5/26/2008 at 09:12 PM

Happy Birthday Sugar......and many more!!


PalmHead - 5/26/2008 at 09:22 PM

Happy Birthday Girl


reneed - 5/26/2008 at 10:20 PM

thank y'all everbody so so much!! this is been one of the best birthdays i never before agin had in my life,,,,,,,,,,,,,,it started yesterdy at a hitchin party & went all the way thru to this evenin,,,,,,,,,,,,,,,,the best part was last nite when me & miss thang got home,,,,,,we was both tired,,,,,she went & got her sleepin duds on,,,,,,,,i got a kiss, a happy birthday mama & she crawled up in the bed wit me,,,,,,,,,,,,i couldnt ask for nothin no better,,,,my youngun wantin to hang wit me,,,,,,,,,most of her little friends wouldnt be caught dead wit they parents but miss thang be wantin to go wit me,,,,,,,,,,thats a blessin,,,,,,,,,,,y'all on here is another blessin,,,,,i thank y'all


harvey - 5/26/2008 at 10:52 PM

Wishing you a very happy birthday Renee ... wish I was there to give you a hug in person ... you'll just have to close your eyes and pretend ... much love to you


HeathO96001 - 5/27/2008 at 12:22 AM

Happy Birthday!


mrsyankweed - 5/27/2008 at 12:38 AM


HAPPY BIRTHDAY RENEE!!!!!
HAVE A GREAT DAY!!!!


sheep - 5/27/2008 at 12:57 AM

Happy Birthday Reneed!!!


punknseed - 5/27/2008 at 01:01 AM

Happy belated birthday Renee.

Damn, I'm late for everything.


Jack - 5/27/2008 at 01:43 AM

Happy Bithday Reneed. Always like to follow your comments on here, hope we meet up someday.Enjoy!


susea - 5/27/2008 at 11:30 AM

There's a banner waiting and gifts too...

http://www.peachcorps.com/index.php


greggswoman - 5/27/2008 at 01:38 PM

Happy birthday, Big Sister!


Buppalo1 - 5/27/2008 at 02:50 PM

Belated, but heart-felt.....hope it was a great day, Renee!


lolasdeb - 5/27/2008 at 05:01 PM

Happy Birthday, Renee! Glad to hear that you (and Miss Thang ) enjoyed your day - have a great year!


Libby - 5/27/2008 at 05:44 PM

Happy Birthday, Renee!


yurtle - 5/28/2008 at 01:07 AM


Uponthe2ndfloor - 5/28/2008 at 05:14 PM

Better late than never(We were away celebrating my wife's birthday,same as yours)

HAPPY BIRTHDAY RENEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


This thread come from : Hittin' The Web with the Allman Brothers Band
http://www.allmanbrothersband.com/

Url of this website:
http://www.allmanbrothersband.com//modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&fid=126&tid=75677